خرید اینترنتی اسپری بيحس كننده آلت

نام محصول : اسپری ویاگرا

   كاربرد: تاخير در انزال-بيحس كننده-افزايش ميل جنسي

قيمت: 250,000 ريال

اسپری ویاگرا ایجاد تاخیر در رابطه زناشوئی
روش خرید: نقدی و پستی و ...

این اسپری برای افرادی به کار میرود که مدت زمان رابطه جنسی برای آنها مهم است و میخواهند خود را قدرتمند و بدون مشکل جلوه دهند و از روابط طولانی جنسی لذت کامل ببرند. این اسپری محصول شرکت یکی از معتبرترین شرکتهای ساخت محصولات جنسی میباشد. این اسپری با تاثیر فوق العاده ای که دارد زمان رابطه شما و شریک جنس-ییتان را به مدت 30 تا 45 دقیقه افزایش میدهد و باعث میشود اضطراب شما کم شده ، و در نتیجه بتوانید اعتماد به نفس خود را بازیابید و کم کم مدت طبیعی آمیزش را بدست آورید. 

این اسپری باعث میشود شما اطمینان خاطر داشته باشید که حداقل تا 30 الی 40 دقیقه هیچ انزالی اتفاق نمی افتد و میتوانید به راحتی رابطه جنس-ی خود را ادامه دهید و از آن لذت ببرید.این اسپری با دوز بسیار مناسب و اثر بخشی حدود 30 الی 45 دقیقه برای تمامی گروه های سنی قابل استفاده میباشد.این اسپری عملکرد 100% تضمینی دارد ، و بدون عوارض میباشد

روش مصرف : ابتدا آلت خود را با آب و صابون بشویید تا قدرت جذب پوست شما افزایش یابد. پس از خشک کردن کامل ، اسپری را روی سر آلت بمالید. (پس از 2-3 دقیقه باید حساسیت سر آلت شما کم شده باشد. این کم شدن حساسیت سر آلت شما باعث طولانی تر شدن مدت عمل جنسیی شما خواهد شد. پس از گذشت 5 الی 10 دقیقه از مالیدن اسپری ، آلت شما بسیار سفت و کمی بزرگتر خواهدشد و مدت نزدیکی شما نیز طولانی تر میشود.) میباشد.این اسپری عملکرد 100% تضمینی دارد ، و بدون عوارض میباشد.

خریدار محترم ::: تحویل کالا در شهر تهران بوسیله پیک طبق نظر و توافق خود مشتری گرامی و برای شهرستانها با واریز وجه مورد نظر ازطریق بانک ملی-ملت و صادرات حداقل 48 و حداکثر 72 ساعت پس از واریز وجه توسط پست پیشتاز است که در صورت نیاز فوری شما ، از طریق تیپاکس یا اتوبوس نیز امکان پذیر است لذا لطفا آدرس کامل و در صورت امکان کدپستی خود را وارد نمائید . بسته بندی محصولات کاملا پوشیده و در جعبه مخصوص غیرقابل تشخیص می باشد. ضمنا خرید عمده با 3 درصد تخفیف و خرید مجدد از سایت با اشانتیونهایِ وِیژه همراه است.پس از پر کردن فرم و زدن دکمه ثبت ، نام و شماره فروشنده پدیدار می شود. لطفا جهت کسب اطلاعات و هماهنگی خرید با او تماس بگیرید.
   
برخی از امکانات و قابلیتها:

# اصل آمریکا
# رابطه شما و شریک جنس-ییتان را به مدت 30 تا 45 دقیقه افزایش میدهد
# اسپری عملکرد 100% تضمینی دارد
# قابل حمل در هر مکان وزمان
# 0دارای نمایندگی ومجوز رسمی رتبه ""الف"" برای فروش این محصولات در استان تهران





0 نظرات:

ارسال یک نظر