کرم تاخیر کننده اقایان

نام محصول : كرم شارك پاور قرمز ×مردانه

کاربرد:
افزايش دهنده قوي میل جنسی-ايجادكننده دير انزالي

قيمت: 320,000 ريال

كرم  شارك پاور قرمز ×مردانه

روش خرید: نقدی و پستی و ...

ساخت كمپاني بسيار معتبرومشهور اينورما آلمان (Inverma Germany) (مخصوص مردان) داراي تاييديه رسمي از وزارت بهداشت و درمان اتحاديه اروپا CE. افزايش دهنده قوي , سريع و طولاني مدت زمان نزديكي و ايجادكننده دير انزالي . افزايش دهنده دائمي قطر , كلفتي و سايز كلي آلت تناسلي مردان بصورت دائمي و مادام العمر . افزايش دهنده مدت و ميزان نعوظ (راست و شق شدن آلت) بصورت بسيار دلچسب و شيرين . روشن و سفيد كننده رنگ پوست آ.لت . افزايش دهنده حجم مني و ميزان پرتاب مني در هنگام انزال (بدليل دارا بودن مواد مغذي و گياهان تقويت كننده) . وهمچنين ميزان بالاي ويتامين ايي (Vitamin E) موجود در كرم گياهي شارك پاور(Shark Power Cream) كه از طريق پوست آلت براحتي جذب سلولهاي آلت (Corpora Covernosa) ميگردد .

روش استفاده : صبح و بعد از ظهر مقدار كمي از كرم را روي سطح آلت ماليده و حدود 5 دقيقه ماساژ داده تا جذب پوست آن گردد. نيازي به شستشوي آن نيست فقط هنگام نزديكي بهتر است آنرا بشوييد. دوره استفاده از اين محصول 8 الي 12 هفته ميباشد كه بر اساس آن بين 3 الي 10 سانت تغيير درسايز ايجاد و به همان نسبت تغيير قطر نيز مشاهده ميگردد.

خریدار محترم ::: تحویل کالا در شهر تهران بوسیله پیک طبق نظر و توافق خود مشتری گرامی و برای شهرستانها با واریز وجه مورد نظر ازطریق بانک ملی-ملت و صادرات حداقل 48 و حداکثر 72 ساعت پس از واریز وجه توسط پست پیشتاز است که در صورت نیاز فوری شما ، از طریق تیپاکس یا اتوبوس نیز امکان پذیر است لذا لطفا آدرس کامل و در صورت امکان کدپستی خود را وارد نمائید . بسته بندی محصولات کاملا پوشیده و در جعبه مخصوص غیرقابل تشخیص می باشد. ضمنا خرید عمده با 3 درصد تخفیف و خرید مجدد از سایت با اشانتیونهایِ وِیژه همراه است.پس از پر کردن فرم و زدن دکمه ثبت ، نام و شماره فروشنده پدیدار می شود. لطفا جهت کسب اطلاعات و هماهنگی خرید با او تماس بگیرید.
   
برخی از امکانات و قابلیتها:

# ساخت كمپاني بسيار معتبرومشهور اينورما آلمان (Inverma Germany) (مخصوص مردان)
# داراي تاييديه رسمي از وزارت بهداشت و درمان اتحاديه اروپا CE
# بيشترين كاربرد جهت افزايش سايز و قطر آ.لت
# بهترين نوع كرم جنسي براي مردان با 5 كاربرد فوق العاده
# 100درصد گياهي و بدون هيچ گونه عوارض جانبي




0 نظرات:

ارسال یک نظر