کرم اروس اورجينال انگلستان Eros


نام محصول : ‌اروس
 
   كاربرد:افزايش ميل جنسي-كاهش درد-تاخير در انزال


قيمت: 260,000 ريال


اروس
روش خرید: نقدی و پستی و ...

کرم گیاهی اروس (Eros Cream) یک مکمل گیاهی 100% طبیعی و سودمند ، بدون عوارض ، جدید ، موثر ، قوی و با فرمولاسیون پیشرفته است . این کرم محصول شرکت ساوی لابراتور جهانی (Savoy Laboratories International) انگلیس میباشد. این کرم موجب طولانی شدن مدت انجام عمل جنسی و ایجاد دیرانزالی و نیز ضد عفونی نمودن ناحیه جنسی می باشد. کرم گیاهی اروس با بهره گیری از فرمول قوی گیاهی Herbal موجب افزایش قابل ملاحظه زمان انزال و لذت جنسی شده و موجب افزایش رضایت جنسی در شریک جنسی و خود شما می شود. این کرم باعث ایجاد تاخیر در انزال در آقایان شده و همچنین درد را در خانمها در طی نزدیکی کاهش می دهد. کیفیت بسیار بالا و در عین حال قیمت بسیار پائین تر این محصول نسبت به سایر محصولات موجود در بازار از مزایای دیگر این کرم میباشد. همچنین این کرم دارای میزان بالایی Vitamin E میباشد که از طریق پوست آلت جذب سلولهای و اپیتلیال و بیضه میگردد.

این کرم دارای مجوزهای رسمی از سازمانهای بین المللی از جمله FDA آمریکا ، GNP کانادا ، CE اتحادیه اروپا میباشد. همچنین این محصول لوح تقدیر Euro2008 را بخاطر تولید مکانیزاسیون (پیشرفته) و کیفیت برتر اتحادیه اروپا دریافت کرده است. قیمت ارزان این محصول نیز یکی دیگر از عوامل این افتخارات میباشد. کرم اروس Eros کرمی نیمه فشرده است که هر 1 عدد آن برای حدود 15 بار در نظر گرفته شده است. با استفاده از این کرم قدرت جوانی به شما بازگشته به اوج لذت نزدیکی دست می بابید و می توانید برای همسر خود نیز لحظات زیبا را بوجود آورید .

خریدار محترم ::: تحویل کالا در شهر تهران بوسیله پیک طبق نظر و توافق خود مشتری گرامی و برای شهرستانها با واریز وجه مورد نظر ازطریق بانک ملی-ملت و صادرات حداقل 48 و حداکثر 72 ساعت پس از واریز وجه توسط پست پیشتاز است که در صورت نیاز فوری شما ، از طریق تیپاکس یا اتوبوس نیز امکان پذیر است لذا لطفا آدرس کامل و در صورت امکان کدپستی خود را وارد نمائید . بسته بندی محصولات کاملا پوشیده و در جعبه مخصوص غیرقابل تشخیص می باشد. ضمنا خرید عمده با 3 درصد تخفیف و خرید مجدد از سایت با اشانتیونهایِ وِیژه همراه است.پس از پر کردن فرم و زدن دکمه ثبت ، نام و شماره فروشنده پدیدار می شود. لطفا جهت کسب اطلاعات و هماهنگی خرید با او تماس بگیرید.

برخی از امکانات و قابلیتها:
# تاخیری قوی برای آقایان و کاهش درد و افزایش لذت برای بانوان
# تاثیر سریع
# دارای تاییدیه های گوناگون بین المللی
# استفاده ی آسان
# بدون عوارض جانبی






 

0 نظرات:

ارسال یک نظر