داروی محرک شهوت مردان


نام محصول : ویاگرای قرمز

  کاربرد: تاخیر در انزال-افزایش سایز آلت


قيمت: 370,000 ريال


ویاگرای قرمز

روش خرید: نقدی و پستی و ...

قرص رد ویاگرا با آخرین تکنولوژی روز دنیا از بهترین گیاهان تقویت قوا برای آقایان تهیه گردیده است .این مکمل باعث افزایش گردش خون در بافت اسفنجی آلت در حدود 30 درصد بیشتر شده که موجب افزایش چشمگیر سایز آلت شده (در طول و قطر) ، باعث ایجاد نعوظ موثر و ماندگار شده که موجب پایداری نعوظ در کل زمان نزدیکی شده و نیز باعث تقویت قوای جسمی و عمومی بدن شده که منجربه افزایش زمان مقاربت و رسیدن به ا-ر-گ-ا-س-م مناسب می گردد . این مکمل بدون هیچگونه عوارض جانبی ناشی از استفاده قرصهای مشابه نظیر افزایش فشار خون ، سردرد ، استرس ، اشکال در دید ، تشنگی و موارد مشابه دیگرمیباشد و به شما در ایجاد رابطه ای لذت بخش کمک شایانی می نماید .

مواد تشکیل دهنده این محصول عبارت اند از جنسینگ کره ای ، جنسینگ ، خیار دریایی ، زعفران ، ولفبری و دیگر گیاهان موثر و درمان کننده . از این مکمل گیاهی تمامی افرادی که دارای پروستات ، کوچکی و کوتاهی آلت ، کم بودن میزان اسپرم ، نرسیدن به نعوظ موثر و افراد دارای افسردگی جنسی و یا مشکلات حافظه می باشند میتوانند استفاده نمایند . .این دارو مورد تایید بهداشت جهانی میباشد ودر کشورهای اروپایی وامریکایی توزیع میشود.لذت آمیزش در هنگام مصرف تا ده برابر وضعیت بدون مصرف بالا میرود. و مطلب مهمتر آنکه به ادعای کمپانی تولید کننده ، مصرف آن علاوه بر ایجاد لذت و مانگاری در بدن ، اثر آن حدود 168 ساعت در بدن شخص میماند و نه تنها ساید افکتی (عوارض جانبی) ایجاد نمیکند بلکه باعث ایجاد یک ارکشن (شق پذیری) قوی و ماندگار شده و سایز آلت را نیز افزایش میدهد! لطفا" هر قرص را با مقدار کافی آب میل فرمایید.

خریدار محترم ::: تحویل کالا در شهر تهران بوسیله پیک طبق نظر و توافق خود مشتری گرامی و برای شهرستانها با واریز وجه مورد نظر ازطریق بانک ملی-ملت و صادرات حداقل 48 و حداکثر 72 ساعت پس از واریز وجه توسط پست پیشتاز است که در صورت نیاز فوری شما ، از طریق تیپاکس یا اتوبوس نیز امکان پذیر است لذا لطفا آدرس کامل و در صورت امکان کدپستی خود را وارد نمائید . بسته بندی محصولات کاملا پوشیده و در جعبه مخصوص غیرقابل تشخیص می باشد. ضمنا خرید عمده با 3 درصد تخفیف و خرید مجدد از سایت با اشانتیونهایِ وِیژه همراه است.پس از پر کردن فرم و زدن دکمه ثبت ، نام و شماره فروشنده پدیدار می شود. لطفا جهت کسب اطلاعات و هماهنگی خرید با او تماس بگیرید.



برخی از امکانات و قابلیتها:

 

# افزایش سایز و درمان زود انزالی
# بدون عوارض جانبی
# اثرگذاری سریع
# ماندگاری تاثیر در حدود 168 ساعت
# طبیعی با تاثیری فوق العاده








 

0 نظرات:

ارسال یک نظر