قرص افزایش میل جنسی اقایان


نام محصول: کپسول و اسپری افزایش سایز آلت Big Boy   

کاربرد: تسریع کننده توان جنسی و برطرف کننده ی مشکلات نعوظ

قيمت: 680,000 ريال

کپسول و اسپری افزایش سایز آ.ل.ت Big Boy

روش خرید: نقدی و پستی و ...

محصولی از کارخانه ی معروف دکتر جیمز خواص : این کپسول ها جریان خون در آ.ل.ت را افزایش داده و باعث می شوند خون بیشتری در آلت جریان یابد. وقتی که شاهرگ ورودی خون به آ.ل.ت بزرگ و متورم شود سیاهرگ خروجی خون از آ.ل.ت فشرده شده و مانع از خروج خون ازآ.ل.ت می شود. بنابراین با ورود خون بیشتر به آ.ل.ت و خروج کمتر آن از آ.ل.ت,آ.ل.ت بزرگ شده و قدرت تحریک آن بیشتر می شود. 1)تسریع کننده توان جنسی 2)مردان را قادر می سازد که به یک تحریک و نعوظ سریع و یک انزال طولانی دست یابند. 3)برطرف کننده ی مشکلات نعوظ طریقه ی استفاده ی پیشنهادی : هر روزصبح و شب قبل از صبحانه و قبل از شام هر وعده 1کپسول میل نمایید و بعد از 2 تا 3 روز اثر شگفت آن را ملاحظه کنید. هر کپسول محتوی 500 میلی گرم کامفریا – پافی فلورا و دیگر گیاهان دارویی است. توجه : کپسول ها را می توانید برای هرمدت زمانی که مایلیید (بدون هیچ گونه عوارض جانبی) استفاده کنید.این محصول از طرف پزشکان تایید و توصیه گردیده است.

هر بسته محتوی 30 کپسول خوراکی کاملا گیاهی میباشد. همراه هر بسته کپسول یک عدد اسپری بیگ بوی جهت افزایش سایز لحظه ای ارسال میشود که طریقه استفاده آن بدین صورت است که یه ربع تا نیم ساعت قبل نزدیکی به طول آ.ل.ت اسپری شده و هنگام مقاربت بشویید.

روشهاي خريد اين محصول: 1- خريد پستي ( دريافت وجه هنگام تحويل كالا): كه در اينصورت محصول ظرف 4 الي 6 روز كاري به دست شما رسيده و مبلغ آنرا هنگام تحويل كالا به مامور پست ميدهيد. 2- واريز وجه به حساب (خريد نقدي): كه در اينصورت 10% تخفيف به خريد اختصاص يافته و محصول ظرف حداكثر 2 روز كاري به دستتان ميرسد. شرايط خريد به تعداد زياد: 1- خريد 3 تا 6 عدد: واريز به حساب 20% و خريد پستي 10% تخفيف 2- خريد 7 تا 12 عدد: واريز به حساب 25% و خريد پستي 15% تخفيف 3- خريد بالاي 12 عدد: واريز به حساب 30% و خريد پستي 20% تخفيف
     
برخی از امکانات و قابلیتها:

# صد درصد گیاهی
# بدون هیچ گونه عوارض جانبی حتی در صورت مدت طولانی مصرف
# تسریع کننده توان جن.سی
# برطرف کننده ی مشکلات نعوظ
# محصول کشور تایلند
# به همراه اسپری بیگ بوی جهت افزایش سایز لحظه ای





0 نظرات:

ارسال یک نظر