بهترین ژل روان کننده



نام محصول: ژل آمیزشی اینفینیتی پلی تایم Infinity   

کاربرد: در 3 مدل روان كننده ضد عفوني كننده - تاخيري - تنگ كننده

قيمت: 220,000 ريال

ژل آمیزشی اینفینیتی پلی تایم Infinity

روش خرید: نقدی و پستی و ...

تاخیر فوق العاده انزال ، افزایش مدت زمان لذت جنسی و در نتیجه رسیدن به اوج لذت آرزوی شماست . این آرزو رویای نفس گیر با ژل INFINITY از محصولات PLAY TIME به واقعیت می پیوندد ، این ژل تاخیر منحصر بفردی در انزال ایجاد کرده و اوج ارضاء جنسی را به شما هدیه می دهد. (حاوی عصاره آلوئه ورا و ویتامین B)

روش استفاده :پیچ پمپ را باز کنید ، با نرمش و ملایمت نازل را بر روی محل مورد نظر قرار داده و به مقدار نیاز پمپ کنید ، همچنین شما می توانید این ژل را با همه کاندوم ها بویژه کاندوم های PLAY TIME استفاده کنید . تنها کافیست مقدار مورد نیاز از ژل را به ملایمت روی سطح بیرونی کاندوم بمالید

روشهاي خريد اين محصول: 1- خريد پستي ( دريافت وجه هنگام تحويل كالا): كه در اينصورت محصول ظرف 4 الي 6 روز كاري به دست شما رسيده و مبلغ آنرا هنگام تحويل كالا به مامور پست ميدهيد. 2- واريز وجه به حساب (خريد نقدي): كه در اينصورت 10% تخفيف به خريد اختصاص يافته و محصول ظرف حداكثر 2 روز كاري به دستتان ميرسد. شرايط خريد به تعداد زياد: 1- خريد 3 تا 6 عدد: واريز به حساب 20% و خريد پستي 10% تخفيف 2- خريد 7 تا 12 عدد: واريز به حساب 25% و خريد پستي 15% تخفيف 3- خريد بالاي 12 عدد: واريز به حساب 30% و خريد پستي 20% تخفيف در صورت خرید هر 6 مدل ژل های آمیزشی پلی تایم ، یک عدد حلقه ویبرادوم رمانتیک اشانتیون دریافت نمائید.
     
برخی از امکانات و قابلیتها:


# ضد عفونی کننده و تاخیر دهنده
# ضد حساسیت
# حاوی ویتامین ب 5 ، عصاره گل بابونه و عصاره آلوئه ورا(نرم کننده)
# فضايي بسيار گوناگون و تازه نسبت به گذشته به آ.م.ي.ز.ش شما مي بخشد .
# دارای تائییده و مجوز بهداشت
# ساخت کشور فرانسه




0 نظرات:

ارسال یک نظر